استفاده بهتر از سایت لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
امکانات مشترک در کلیه فرم ها:
- با ورود به هر فرم اگر تا کنون اطلاعاتی وارد نکرده باشید به صورت پیشفرض فرم خالی
نمایش داده میشود.
- در صورت داشتن فرم آخرین فرم نمایش داده میشود. و با زدن کلیدهای آبی زنگ پایین
صفحه فرم های قبلی نمایش داده میشود.
- در صورتیکه که فرم در حالت ثبت اولیه باشد با زدن کلید ویرایش قادر به تصحیح
اطلاعات میباشید.
- برای افزدون فاکتور جدید از پایین صفحه کلید افزودن فاکتور را بزنید تا فرم خالی
نمایش داده شود.
- اگر لازم باشد که کد وارد کنید در کنار هر کدام کلید ... قرار داده شده که با زدن
آن فرم اطلاعاتی مربوطه باز میشود و با جستجو کد مورد نظر را انتخاب و آنرا کپی
کنید.
- بعد از تایید شدن فرم و نظرسنجی از مشتری مبلغ اجرت به حساب بستانکاری شما منظور
خواهد شد.
- لازم به ذکر است که اصل کلیه فاکتورهای صادر شده باید برای شرکت ارسال شود.
- بعد از انجام خدمات لطفا در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم مربوطه در وب سایت
شرکت اقدام نمایید.
- در منوی اطلاعات پایه کدهای مورد نیاز گنجانده شده و قابلیت جستجو را دارد.همچنین
میتوانید با زدن کلید اکسل یکبار برای همیشه فایل حاوی کدهای را دانلود کنید.
- جهت سرعت در کار میتوانید کلیه اطلاعات پایه را به صورت اکسل دانلود کنید و
از روی آن اقدام به پر کردن فرم نمایید.
- در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهادی میتوانید نظرات خود را با استفاده از فرم
مربوطه در اختیار مدیریت قرار دهید.
- در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال میتوانید در ساعات اداری با آقای رضایی با تلفن
های شرکت تماس بگیرید.
- برای جستجو در اطلاعات پایه ابتدا ستون مورد نظر را انتخاب
و سپس قسمتی از کلمه را وارد و کلید جستجو راتا نتایج
نمایش داده شود.
- با کلیک روی عنوان ستون اطلاعات بر آن اساس مرتب و با کلیک مجدد نوع سورت عوض
میشود.
- در صورت عدم نمایش منو مرورگر خود را به نگارش های بالاتر ارتقا یا از
مرورگرهای دیگر استفاده کنید.
- اصل فاکتور جهت بایگانی به دفتر خدمات ارسال شود.
- جهت ایمنی لطفا کلمه عبور پیش فرض را تغییر دهید.
- پس از اتمام کار لطفا با زدن دکمه خروج از سیستم خارج شوید.
صدور فاکتور نصب:
- شماره سریال دستگاه و مدل محصول را به دقت وارد کنید.
- بعد از صدور فاکتور تا زمانیکه بصورت ثبت اولیه باشد آنرا میتوانید ویرایش
کنید.
- در منوی اطلاعات پایه کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل فرم قرار دارد.
صدرو فاکتور تعمیرات(درخواست قطعه گارانتی):
- در صورت درخواست قطعه گارانتی فاکتور تعمیر صادر و قطعات
درخواستی را به آن بیافزایید.
- از منوی صدور فاکتور گزینه صدور فاکتور تعمیرات را انتخاب کنید.
- کلیه اطلاعات مربوطه را وارد و کلید افزودن فاکتور را بزنید.بعد از ثبت اطلاعات کلید
افزودن قطعه آشکار میشود.
- با فشردن کلید افزودن یک
سطر به فاکتور افزوده میشود با زدن کلید ویرایش کد قطعه مورد نظر و تعداد
درخواستی را وارد کنید.
- کلیه فاکتورهای صادره قبلی در زیر فرم نمایش داده میشود میتوانید با انتخاب
هر کدام اطلاعات فاکتور را مشاهده و درصورت نیاز ویرایش نمایید.
- بعد از انجام نصب با زدن کلید نصب انجام شد کار تعمیر را پایان دهید.
درخواست نقدی قطعه:
- از منوی صدور فاکتور گزینه درخواست نقدی قطعه را انتخاب کنید.
- کد قطعه مورد نظر را با زدن کلید ... پیدا کرده و آنرا کپی و در این محل قرار دهید.
- تعداد مورد درخواست را وارد کنید و در صورت داشتن توضحیات آنرا نیز وارد کنید.
- بعد از تایید مدیریت قطعات درخواست شده برای شما ارسال خواهد شد.
- تا زمانیکه درخواست در حالت ثبت اولیه است میتوانید با زدن کلید ویرایش درخواست خود
را تصحیح کنید.
با تشکر از حسن نظر شما. ما را ارایه خدمات بهتر یاری کنید.