استفاده بهتر از سایت لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:


 امکانات مشترک در کلیه فرم ها:

  1. با ورود به هر فرم اگر تا کنون اطلاعاتی وارد نکرده باشید به صورت پیشفرض فرم خالی نمایش داده میشود.
  2. در صورت داشتن فرم آخرین فرم نمایش داده میشود. و با زدن کلیدهای آبی زنگ پایین صفحه فرم های قبلی نمایش داده میشود.
  3. در صورتیکه که فرم در حالت ثبت اولیه باشد با زدن کلید ویرایش قادر به تصحیح اطلاعات میباشید.
  4. برای افزدون فاکتور جدید از پایین صفحه کلید افزودن فاکتور را بزنید تا فرم خالی نمایش داده شود.
  5. اگر لازم باشد که کد وارد کنید در کنار هر کدام کلید ... قرار داده شده که با زدن آن فرم اطلاعاتی مربوطه باز میشود و با جستجو کد مورد نظر را انتخاب و آنرا کپی کنید.
  6. بعد از تایید شدن فرم و نظرسنجی از مشتری مبلغ اجرت به حساب بستانکاری شما منظور خواهد شد.
  7. لازم به ذکر است که اصل کلیه فاکتورهای صادر شده باید برای شرکت ارسال شود.
  8. بعد از انجام خدمات لطفا در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم  مربوطه در وب سایت شرکت اقدام نمایید.
  9. در منوی اطلاعات پایه کدهای مورد نیاز گنجانده شده و قابلیت جستجو را دارد.همچنین میتوانید با زدن کلید اکسل یکبار برای همیشه فایل حاوی کدهای را دانلود کنید.
  10. جهت سرعت در کار میتوانید کلیه اطلاعات پایه را به صورت اکسل دانلود کنید  و از روی آن اقدام به پر کردن فرم نمایید.
  11. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهادی میتوانید نظرات خود را با استفاده از فرم مربوطه در اختیار مدیریت قرار دهید.
  12. در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال میتوانید در ساعات اداری با آقای رضایی با تلفن های شرکت تماس بگیرید.
  13. برای جستجو در اطلاعات پایه ابتدا ستون مورد نظر را انتخاب و سپس قسمتی از کلمه را وارد و کلید جستجو راتا نتایج نمایش داده شود.
  14.  با کلیک روی عنوان ستون اطلاعات بر آن اساس مرتب و با کلیک مجدد نوع سورت عوض میشود.
  15. در صورت عدم نمایش منو مرورگر خود را به نگارش های بالاتر ارتقا  یا از مرورگرهای دیگر استفاده کنید.
  16. اصل فاکتور جهت بایگانی به دفتر خدمات ارسال شود.
  17. جهت ایمنی لطفا کلمه عبور پیش فرض را تغییر دهید.
  18. پس از اتمام کار لطفا  با زدن دکمه خروج از سیستم خارج شوید.

  صدور فاکتور نصب:

  1.  شماره سریال  دستگاه و  مدل محصول  را به دقت وارد کنید.
  2. بعد از صدور فاکتور تا زمانیکه بصورت ثبت اولیه باشد  آنرا میتوانید ویرایش کنید.
  3. در منوی اطلاعات پایه کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل فرم قرار دارد.

 صدرو فاکتور تعمیرات(درخواست قطعه گارانتی):

  1. در صورت درخواست قطعه گارانتی فاکتور تعمیر صادر و قطعات درخواستی را به آن بیافزایید.
  2. از منوی صدور فاکتور گزینه صدور فاکتور تعمیرات را انتخاب کنید.
  3. کلیه اطلاعات مربوطه را وارد و کلید افزودن فاکتور را بزنید.بعد از ثبت اطلاعات کلید افزودن قطعه آشکار میشود.
  4. با فشردن کلید افزودن یک سطر به فاکتور افزوده میشود با زدن کلید ویرایش کد قطعه مورد نظر و تعداد درخواستی را وارد کنید.
  5. کلیه فاکتورهای صادره قبلی  در زیر فرم نمایش داده میشود میتوانید با انتخاب هر کدام اطلاعات فاکتور را مشاهده و درصورت نیاز ویرایش نمایید.
  6. بعد از انجام نصب با زدن کلید نصب انجام شد کار تعمیر را پایان دهید.

 درخواست نقدی قطعه:

  1. از منوی  صدور فاکتور  گزینه درخواست نقدی قطعه را انتخاب کنید.
  2. کد قطعه مورد نظر را با زدن کلید ... پیدا کرده و آنرا کپی و در این محل قرار دهید.
  3. تعداد مورد درخواست را وارد کنید و در صورت داشتن توضحیات آنرا نیز وارد کنید.
  4. بعد از تایید مدیریت قطعات درخواست شده برای شما ارسال خواهد شد.
  5. تا زمانیکه درخواست در حالت ثبت اولیه است میتوانید با زدن کلید ویرایش درخواست خود را تصحیح کنید.

با تشکر از حسن نظر شما. ما را ارایه خدمات بهتر یاری کنید.